W Collegium Da Vinci realizujemy drugą edycję ogólnopolskiego badania hasztag PoznAI, w którym pytamy studentów, wykładowców, nauczycieli szkół średnich, uczniów szkół średnich oraz przedstawicieli biznesu o ich doświadczenia, postawy i refleksje związane z obecnością sztucznej inteligencji w edukacji i na rynku pracy.
📚 Link do pobrania pierwszego raportu – https://lnkd.in/dHAfqjCT
Badanie ma na celu uchwycenie rzeczywistego wpływu AI na proces uczenia (się), nauczania i kształtowania kompetencji przyszłości – z wielu różnych perspektyw.
Badanie jest anonimowe, a wyniki w postaci zbiorczej będą podstawą do opracowania drugiego, publicznego raportu.
Linki do ankiety dla poszczególnych grup zamieszczam poniżej.
👉 Uczniowie
https://lnkd.in/d_6z-iwE
👉 Studenci
https://lnkd.in/dJijKnWq
👉 Wykładowcy
https://lnkd.in/dGDrJeRS
👉 Nauczyciele
https://lnkd.in/dkFMvj26
👉 Świat biznesu
https://lnkd.in/dZqmbg8M