Audycja DigiStudio 7

Czy wiesz, jak łatwo technologia potrafi „czytać” Wasze emocje i decyzje zakupowe? Zdarzyło Wam się kliknąć w reklamę, którą widziałeś już kilka razy… i nagle coś kupić? Nowoczesny marketing cyfrowy działa szybko, skutecznie i często poza naszą świadomością – zwłaszcza gdy jesteśmy zmęczeni lub rozproszeni.

Już we wtorek zapraszamy na kolejną audycję DigiStudio organizowaną przez Fundację KPMG, którą poprowadzi Beata Chodacka – porozmawiamy o tym, jak cyfrowe sztuczki wpływają na nasze wybory.

Gośćmi tej edycji będą Zyta Czechowska, Pan Belfer – nauczyciel z Internetów czyli Dawid łasiński

👉 Widzimy się 6 maja 2025 o godz. 18:30 pod linkiem https://bit.ly/digistudio7
Podczas audycji dowiesz się:
✅ Jak działają algorytmy i dlaczego pokazują Ci określone treści?
✅ Jakie sztuczki stosują firmy, by nakłonić Cię do zakupu?
✅ Czym jest higiena cyfrowa i jak może pomóc zachować kontrolę nad własnymi wyborami?
✅ Jak nie wpaść w pułapki fake newsów i zmanipulowanych reklam?
✅ Jak świadomie korzystać z mediów społecznościowych, by nie stać się ofiarą manipulacji?
Naucz się rozpoznawać marketingowe pułapki i podejmować świadome decyzje w sieci!