Polskie Towarzystwo Informatyczne,
Sekcja Informatyki Szkolnej,
ul.Solec 38 lok. 103, 00-394 Warszawa
+48 22 838 47 05
Regulamin wyzwania Mikołajkowego
Home » Regulamin wyzwania Mikołajkowego
Regulamin konkursu “Wyzwanie mikołajkowe” zwany dalej „Regulaminem”
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady organizacji, warunki uczestnictwa i tryb przeprowadzenia konkursu pod nazwą “Wyzwanie mikołajkowe” (zwanego dalej „konkursem”).
- Organizatorem konkursu jest Sekcja Informatyki Szkolnej przy PTI z siedzibą przy ul. Solec 38 lok. 103, 00-394 Warszawa, zwany dalej (“Organizatorem”).
- Konkurs jest wydarzeniem o zasięgu ogólnopolskim, skierowanym tylko i wyłącznie do członków społeczności “Laboratoria Przyszłości w praktyce” na Facebooku, prowadzonej przez Organizatora. (zwanych dalej „Uczestnikami”).
- Współorganizatorem Wyzwania jest Wydawnictwo Edukacyjne Ei System Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000553537, NIP: 7792428408.
- Pojęcia “przedszkole” „szkoła” i „nauczyciel” należy rozumieć w znaczeniu nadanym im ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.), jeśli Regulamin nie nadaje im odmiennego znaczenia.
- Udział w Konkursie jest bezpłatny.
- Celem konkursu jest pokazanie jak nowe technologie i pozyskane w ramach programu Laboratoria Przyszłości sprzęty mogą zmienić pracę nauczyciela i uatrakcyjnić zajęcia.
- Zadanie konkursowe – przygotowanie/opracowanie autorskiego szablonu i na jego podstawie pracy o tematyce mikołajkowej za pomocą długopisu 3D.
- Konkurs jest przeprowadzany w terminie od 25 listopada 2022 r. do 06 grudnia 2022 r. do godz. 23.59.59. (ogłoszenie/zakończenie przyjmowania prac).
- Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 12 grudniu 2022 r. o godz. 20.00 w grupie na Facebooku “Laboratoria Przyszłości w Praktyce”.
- Regulamin stanowi podstawę organizacji Konkursu oraz określa prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników.
- Warunkiem koniecznym udziału w Konkursie jest akceptacja postanowień Regulaminu.
Praca Konkursowa
- Praca konkursowa składa się z dwóch stron A4 w pionie lub poziomie, na których umieszczony jest szablon pracy oraz zdjęcie wykonanego na jego podstawie przedmiotu o tematyce mikołajkowej. Praca konkursowa powinna być podpisana imieniem i nazwiskiem uczestnika oraz nazwą szkoły, w której pracuje. Ponadto powinna być dobrej jakości, która pozwala na ocenę estetyki wykonania pracy.
- Zgłaszający musi posiadać prawa autorskie do zgłoszonej Pracy Konkursowej nieobciążone prawami osób trzecich oraz wyrazić zgodę na wykorzystanie zdjęć zgłoszonej pracy konkursowej, w celu promocji wydarzenia i ogłoszenia wyników konkursu – z uwzględnieniem zasad i ograniczeń wynikających z art. 81 i n. ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm., zwanej dalej Prawem Autorskim).
- Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za treść Pracy Konkursowej przekazanej Organizatorowi i w tym zakresie zwalniają Organizatora z odpowiedzialności wobec osób trzecich, których prawa zostały naruszone poprzez posłużenie się Pracą Konkursową.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za Prace Konkursowe, których nie otrzymał z przyczyn od niego niezależnych – w szczególności z przyczyn technicznych leżących zarówno po stronie Uczestnika, jak też Organizatora.
Warunki uczestnictwa, przebieg i organizacja Konkursu
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest wysłanie zgłoszenia poprzez wskazany formularz i dołączenie podpisanej pracy do tego formularza.
- Nauczyciel może wysłać tylko jedną pracę konkursową. W przypadku nadesłania większej liczby prac, pod uwagę będzie brana pierwsza zgłoszona praca.
- Pracę mogą być nadesłane od 25 listopada 2022 r., od momentu ogłoszenia konkursu tj. 06 grudnia 2022 r. do godz. 23.59.59.
Jury Konkursu
- Na potrzeby Konkursu Organizator powołuje jury Konkursu w składzie: Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska, Mateusz Łysek, Anna Kosinska, Agnieszka Halicka (zwane „Jury Konkursu”).
- Zadaniem Jury Konkursu jest:
- kwalifikacja zgłoszonych prac konkursowych do udziału w konkursie,
- merytoryczna ocena Prac Konkursowych dopuszczonych do udziału w konkursie w oparciu o kryteria określone w § 5 Regulaminu,
- wybór trzech pierwszych miejsc, ogłoszenie wyników konkursu w formie on-line na grupie Facebookowej Laboratoria Przyszłości oraz na Fanpage’u i stronie internetowej @Ei System.pl oraz @Banach.pl. Ponadto w mediach SIS i PTI.
- Jury konkursu ma prawo do dyskwalifikacji prac konkursowych, które nie zostały wykonane zgodnie z wytycznymi w regulaminie.
Kryteria oceny Prac Konkursowych
- Zgłoszone prace konkursowe podlegają ocenie pod kątem spełnienia kryteriów kwalifikujących do udziału w konkursie (zwanych dalej „Kryteriami Podstawowymi”).
- W odniesieniu do szablonu pracy konkursowej Kryteria Podstawowe obejmują:
- Narysowanie lub stworzenie szablonu zgodnej z tematyką czyli “Mikołajki”. 0-1
- Staranność i estetyka wykonania szablonu. 0-2
- Pomysłowość i kreatywność w zakresie wykonanego szablonu. 0-7
- W odniesieniu do wykonanej przez nauczyciela pracy konkursowej Kryteria Podstawowe obejmują:
- Wykonanie pracy konkursowej z wykorzystaniem długopisu 3D zgodnej z tematyką czyli “Mikołajki”. 0-5
- Staranność i estetyka wykonania pracy. 0-5
Nagrody
- Za zajęcie 1 miejsca – Zestaw Długopisów 3D Banach (3 sztuki z powerbankami i zasilaczami) oraz 5 rolek filamentów PLA Banach (5 kg kolory wybrane losowo) – wartość nagrody 2485 zł brutto.
- Za zajęcie 2 miejsca – Długopis 3D Banach (1 sztuka wraz z powerbankiem i zasilaczem) oraz 3 rolki filamentów PLA Banach (3 kg filamentów kolory wybrane losowo) – wartość nagrody 1037 zł brutto.
- Za zajęcie 3 miejsca – 3 rolki filamentu PLA Banach (3 kg filamentów, kolory wybrane losowo) – wartość nagrody 447 zł brutto.