- This event has passed.
Zagrożenia związane z nieprawidłowym korzystaniem z gier
2022-11-30 19:00 - 19:45
FreeW programie trzeciego spotkania:
Zagrożenia związane z nieprawidłowym korzystaniem z gier m.in. kwestia wieku, wpływu immersji na mózg dziecka, ile czasu dziecko może poświęcić na urządzenia elektroniczne.
Gamifikacja jako alternatywa wobec klasycznego systemu oceniania, czyli jak zastosować mechanizm motywacyjny ze świata gier do organizacji pracy w klasie lub grupą projektową.
Game Based Learning jako ponad kulturowy system nauczania, czyli więcej o tym, że gry tak samo jak i matematyka są ponad kulturowe i ponad językowe, uczą współpracy, socjalizują itd.
Zagrożenia związane z nieprawidłowym korzystaniem z gier m.in. kwestia wieku, wpływu immersji na mózg dziecka, ile czasu dziecko może poświęcić na urządzenia elektroniczne.
Gamifikacja jako alternatywa wobec klasycznego systemu oceniania, czyli jak zastosować mechanizm motywacyjny ze świata gier do organizacji pracy w klasie lub grupą projektową.
Game Based Learning jako ponad kulturowy system nauczania, czyli więcej o tym, że gry tak samo jak i matematyka są ponad kulturowe i ponad językowe, uczą współpracy, socjalizują itd.
Pełny program oraz rejestracja na webinar: https://teachforpoland.org/3-webinary-o-grach-w-edukacji/
PROWADZĄCY: Marcin Siekański, historyk, doświadczony szkoleniowiec Game Based Learning i grywalizacji, pedagog, publicysta. Jeden z pionierów wykorzystywania gier i ich systemów w procesie szeroko pojętej edukacji, rozwijania umiejętności i kształtowaniu zachowań. Autor publikacji w obszarze relacji nowoczesnych technologii z edukacją i społeczeństwem. Członek zespołu ekspertów MEiN do prac nad przygotowaniem projektu polityki cyfryzacji edukacji.
Partner cyklu @IBM