- To wydarzenie minęło.
Jak wykorzystywać gry komputerowe w klasycznej edukacji?
2022-11-23 19:00 - 19:45
FreeW programie drugiego spotkania:
Przykłady istniejących gier, które spokojnie można użyć w edukacji w odniesieniu do podstawy programowej, tym np. lista gier ekonomicznych, symulacji itd.
Jak wykorzystywać gry w klasycznej edukacji, czyli o tworzeniu gameplayów, yt, wykorzystania gier jako wizualizacji danej tematyki np. na ekranach i tablicach szkolnych.
Przykłady istniejących gier, które spokojnie można użyć w edukacji w odniesieniu do podstawy programowej, tym np. lista gier ekonomicznych, symulacji itd.
Jak wykorzystywać gry w klasycznej edukacji, czyli o tworzeniu gameplayów, yt, wykorzystania gier jako wizualizacji danej tematyki np. na ekranach i tablicach szkolnych.
Pełny program oraz rejestracja na webinar: https://teachforpoland.org/3-webinary-o-grach-w-edukacji/
PROWADZĄCY: Marcin Siekański, historyk, doświadczony szkoleniowiec Game Based Learning i grywalizacji, pedagog, publicysta. Jeden z pionierów wykorzystywania gier i ich systemów w procesie szeroko pojętej edukacji, rozwijania umiejętności i kształtowaniu zachowań. Autor publikacji w obszarze relacji nowoczesnych technologii z edukacją i społeczeństwem. Członek zespołu ekspertów MEiN do prac nad przygotowaniem projektu polityki cyfryzacji edukacji.
Partner cyklu @IBM