Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Jak wykorzystywać gry komputerowe w klasycznej edukacji?

2022-11-23 19:00 - 19:45

Free
W programie drugiego spotkania:
▪ Przykłady istniejących gier, które spokojnie można użyć w edukacji w odniesieniu do podstawy programowej, tym np. lista gier ekonomicznych, symulacji itd.
▪ Jak wykorzystywać gry w klasycznej edukacji, czyli o tworzeniu gameplayów, yt, wykorzystania gier jako wizualizacji danej tematyki np. na ekranach i tablicach szkolnych.
➡ Pełny program oraz rejestracja na webinar: https://teachforpoland.org/3-webinary-o-grach-w-edukacji/
👨‍🏫 PROWADZĄCY: Marcin Siekański, historyk, doświadczony szkoleniowiec Game Based Learning i grywalizacji, pedagog, publicysta. Jeden z pionierów wykorzystywania gier i ich systemów w procesie szeroko pojętej edukacji, rozwijania umiejętności i kształtowaniu zachowań. Autor publikacji w obszarze relacji nowoczesnych technologii z edukacją i społeczeństwem. Członek zespołu ekspertów MEiN do prac nad przygotowaniem projektu polityki cyfryzacji edukacji.
Partner cyklu @IBM

Szczegóły

Data:
2022-11-23
Godzina:
19:00 - 19:45
Koszt:
Free
Kategoria Wydarzenie:
Wydarzenie Tagi:
, ,
Witryna internetowa:
https://www.facebook.com/events/1501825673613976/?ref=newsfeed

Organizator

Teach for Poland
Phone
+48 787 985 656
Email
INFO@TEACHFORPOLAND.ORG
Zobacz witrynę: Organizator

Miejsce wydarzenia

ON-LINE