- This event has passed.
Dlaczego gry komputerowe są tak wciągające?
2022-11-16 19:00 - 19:45
FreeW programie pierwszego spotkania:
Epoka informacji i jej charakterystyka, czyli czym jest faktycznie informacja od słowa, poprzez mem kończąc na skrypcie i kodie.
Gry i ich ewolucja, tu więcej o cywilizacyjnej i społecznej wartości gier, jako elementu kultury, nauki i dorobku cywilizacyjnego.
Gry komputerowe i zjawisko immersji, odpowiedź na pytanie dlaczego gry są takie „wciągające” i gracz jest maksymalnie nastawiony na pochłanianie informacji oraz jak wykorzystywać gry np. w edukacji domowej?
Epoka informacji i jej charakterystyka, czyli czym jest faktycznie informacja od słowa, poprzez mem kończąc na skrypcie i kodie.
Gry i ich ewolucja, tu więcej o cywilizacyjnej i społecznej wartości gier, jako elementu kultury, nauki i dorobku cywilizacyjnego.
Gry komputerowe i zjawisko immersji, odpowiedź na pytanie dlaczego gry są takie „wciągające” i gracz jest maksymalnie nastawiony na pochłanianie informacji oraz jak wykorzystywać gry np. w edukacji domowej?
Pełny program oraz rejestracja na webinar: https://teachforpoland.org/3-webinary-o-grach-w-edukacji/
Prowadzący: Marcin Siekański, historyk, doświadczony szkoleniowiec Game Based Learning i grywalizacji, pedagog, publicysta. Jeden z pionierów wykorzystywania gier i ich systemów w procesie szeroko pojętej edukacji, rozwijania umiejętności i kształtowaniu zachowań. Autor publikacji w obszarze relacji nowoczesnych technologii z edukacją i społeczeństwem. Członek zespołu ekspertów MEiN do prac nad przygotowaniem projektu polityki cyfryzacji edukacji.
Partner cyklu: @IBM